tuumis

Kahvila

Re: Kahvila

ViestiKirjoittaja meju » 24.01.2014 12:47

http://www.valio.fi/reseptit/uppopaiste ... apiirakka/

tuon tänne ohjeen paistamiseen kun ei kuvaa löytynyt vai sanoisko että söin jo kaikki :) Oikeesti yhden popsin ja eilen ainakin kaksi ihan vaan toisten mieliksi.......Työkaverini on innokas leipoja ja kahvipöydälle ilmestyy paistoksiaan joita on lupa popsia mutta kaikkihan on laihiksella ja kelle ei muuten vaan kelpaa, osa on suutahtanut kyseiseen leipojaan ja periaatteesta ei syö niitä jne....
Hyväähän leipoja tarkoitta ja nytkin lähtiessään sanoi minulle että vie kotiisi loput sillä huomenna tulee uutta herkkua. Ainakin 10 lihapiirakka jäi tuomisiksi kun muille ei kelvaanut ja tosi sääli jos leipoja huomaisi että siinä ne kelpaamattomana pöydällä edelleen.
Hyviä oikeesti ovat ja niinpä teillekkin ajattelin tarjota ainakin reseptin muodossa :idea:

Annetaan hyvän kiertää ja nämä työkaverini leipomiset on hyvää tarkoittavat mutta ihmeellisesti tästäkin on tullut työyhteisöön nurinaa hmmmm.
Toivotaan ettei tämä kahvila aiheuta nurinaa vaan otetaan vastaan kaikki herkut <3
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rine » 24.01.2014 18:03

En edes muista milloin olisin lihistä syönyt,
hyväähän se on mutta en ole oppinut valitsemaan hyllystä..
koska olen sopivasti lihava :lol:
rine

ViestiKirjoittaja Aralia » 24.01.2014 19:31

Olisinpa osannut tuoda tänne Runebergin torttuja, mutta varmaan lasse niitä kohta tuo. Söimme isännän kanssa tänään yhdet kahvin kanssa ja oli tosi hyvää, kun kerran vuodessa syö niitä. Kiitoksia tarjoilusta! Lihapiirakka ei ole ollut koskaan minun juttuni, ei siksi, että tarvitsisi laskea kaloreita, vaan ei ole maistunut. Nykyään minulla on siksi huono ruokahalu, että syön kaikkea, mikä maistuu kaloreista välittämättä. Sellainenkin aika voi koittaa ja minulle se on koittanut.
Pullukka äidilläni oli tapana sanoa, että kyllä syöpä sitten laihduttaa, mutta ei se häntä laihduttanut, kun kuoli diabeteksen aiheuttamaan sydäninfarctiin.
Olen ymmärtänyt, että Raamatussa ei kielletä erityisiä ruokia, vaan saa syödä, mikä on syötäväksi puhdistettu ja siunattu?
Aralia

ViestiKirjoittaja rine » 25.01.2014 00:24

Aralia arvelen Lassen olevan siellä mökkielämässä jossa ei kuulema näitä sähköisiä viestimiä ole
ja sinun käyntisi innoittamana kipaisen hakemaan runeberin tortut, ja laitan linkin virteen jossa on Runebergin käden jälki
http://fi.wikisource.org/wiki/Jumalan_sana

ru.jpg
rine

ViestiKirjoittaja Aralia » 25.01.2014 23:46

Kiitos, rine, ihanista tortuista! Siitä riittää nyt monelle. Kiitos myös tuosta ihanasta virrestä, jonka Jumala antoi meille Runebergin hengen kautta.

Tuo kallis lahja taivahan,
Tuo paras aartehemme
On pyhä sana Jumalan,
Kun soi Hän omaksemme.

Taivas ja maa katoavat ja kaikki mikä siinä on, mutta Jumalan sana on pysynyt ja pysyy iankaikkisesti meidän kaikkien sukupolvien omistettavaksi kohdalleen, Jeesus Vapahtajakseen. Kiitos, kiitos Jumalalle!
Aralia

ViestiKirjoittaja rine » 26.01.2014 09:55

tule tieltä tupaan,
kahvin kuuman lupaan,

kah.jpg
rine

ViestiKirjoittaja marja84 » 27.01.2014 00:28

Kahvilasta tulin nappaa viäl makian iltapalan ja sit onpi hyvä käydä sänkyyn ku on kupu ravittu ja mieli hyvä...

eiku sit vaan kaikki viettelee rauhallist yötä ja vielä rauhallisempaa aamua :)

Heissulivei vaan kaikille.
Keinuu tuulessa hiljalleen,lapseni pieni ja suloinen.
Kanssa enkelin etsiä saa, unta onnen rauhaisaa.

Helmassa tuulen pauhinan, unen saa hän rauhaisan.
Peittona siipi enkelin on lämmin, hento ja sortumaton.

-Marja- :)
marja84

ViestiKirjoittaja Tiina » 27.01.2014 17:16

No, ainakin tanne kahvilaan Tiina paasee....Kun haluaisin sinne tavalliseen keskustelufoorumiin, niin saan vain Paivan sanan, kahvilan
ja enlannnikielisen....eli apua. miten sinne tavalliseen paaisis ilman sata yrittamista...nyt juon kumminkin taalla ja oikeestikin kupin kahvia.
ja kun tanaan jo paasin sinne lukemaan kirjoituksianne, niin yhtakkia havisi koko foorumi. Uskon kylla etta tallela on, mutta nyt siten vain kahvia nauttimaan ja Uusi Tie lehtea lukemaan samalla. Moi, moi.
Tiina

ViestiKirjoittaja Lasse » 27.01.2014 17:54

Moi, moi ! Terveisii Tammelan kivikylästä :)missä lasse ja maikka ovat olleet.
Viikon päästä sitten aikuisen oikeesti matkustetaan birssillä Puukylään :D

No, miten ihmeessä Tiinan tietsikka oikkuilee vai operaattori ? mitä enempi tuumiksessa on luukkuja ja huoneita niin sitte voi niihin mennä tuumailemaan.
Koska tulee Takkahuone ?

Hippokampus muistuttaa tänäänkin kahvipaussista, saiskos - Kiitos, Runebergin torttua...laskemisen mukaan niitä on vielä jäljellä...

Kuva

Kuva
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

ViestiKirjoittaja Vehnä » 27.01.2014 19:51

Tiina kirjoitti:No, ainakin tanne kahvilaan Tiina paasee....Kun haluaisin sinne tavalliseen keskustelufoorumiin, niin saan vain Paivan sanan, kahvilan
ja enlannnikielisen....eli apua. miten sinne tavalliseen paaisis ilman sata yrittamista...

Tiina, kun haluat löytää jotakin kateissa olevaa, klikkaa vasemmalta ylhäältä kohtaa Etusivu . Tämä toimii ainakin minulla. Tämä foorumi on vähän erilainen kuin entinen.
"Minä olen sinut nimeltä kutsunut."
Vehnä

EdellinenSeuraava

Paluu Kahvila