tuumis

Kahvila

Re: Kahvila

ViestiKirjoittaja rine » 06.01.2014 19:59

ilta.jpg
nyt on herkuteltu pullalla ja suklaalla siihen malliin että
pöydän antimet kevenevät ;)
rine

ViestiKirjoittaja eva » 06.01.2014 21:08

Hei!
Kii...tos, Lasse ja Vehnä!! Nyt vasta avasin kahvilan ja yritän, kun olen "täysissä järjissä."
eva

ViestiKirjoittaja Tiina » 07.01.2014 17:31

Täällä kahvilassa oli upeammat herkut kuin meillä, mutta oli meilläkin jälkkäriä, mansikoita. Ihan hvyiä olivat kun pikkasen ripautti hunjaa pilkottujen mansikoiden päälle, ja vähän kermaa! :D :D
Tiina

ViestiKirjoittaja marja84 » 08.01.2014 00:36

Kiitos herkullisesta iltapalasta, nyt on lähtee tähtäilee josko se uni tulis :)

Huomenna tulee kanssani työskentelemään eräs afrikkalainen Elina tyttö... Toivon taas et ois sellainen mukava jonka kanssa hommat hoituu, kun oisi kaksi kohdetta, missä käydä, toinen on onneksi vain tunnin kohde... :)

Hyvää yyötä ja olkaa siunatut :D
Keinuu tuulessa hiljalleen,lapseni pieni ja suloinen.
Kanssa enkelin etsiä saa, unta onnen rauhaisaa.

Helmassa tuulen pauhinan, unen saa hän rauhaisan.
Peittona siipi enkelin on lämmin, hento ja sortumaton.

-Marja- :)
marja84

ViestiKirjoittaja Lasse » 09.01.2014 21:11

Hei hei, koti-tiimiläiset Marja söi viimiset iltapalat ja muut sitten vaan vesipaastolla, niinkö ?

Meju tuumasi aiemmin jotta kahvilassa voidaan huoletta syödä kaikkia herkkuja lihoamatta tai laihtumatta, Öhöm.. Tiina :)
Ymmärtäisin kyllä näin kun hyviä ruokamainoksia kuvineen laitetaan esille niin nehän houkuttelee herkuttelijan lähimpään
ravintolaan tai kauppaan.. Öhöm.. Meju :)
Suklaa mainosta en voi kuopata,rauhan saa suoleen ja mieleen hetkeksi, kun menee ja ostaa itselleen...

Kuva'

Kahvipaussi, maistuu nyt kun iltakammastani loppuivat työpiikit...
Kuva

Kuka tiimiläinen toisi maitoa ja kermaa ?
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

ViestiKirjoittaja marja84 » 09.01.2014 22:41

maitoa ja kermaa lasse kaipaili, kuvia en pysty laittaa, mut uskopa vainen 30- vuotis kahvikesteiltäni jäi vähän pullaa ja keksiä tarjolle ja sitä maitoa vois olla kanssa.. Sain paljon kivoja lahjoja tai sain vähän mut laadultaan tosi mahtavia vähäisessä määrin :)

On ollut ihan huippu synttäripäivä tehny tosi kivan olon... Ja niin kiva ettei edes väsytä... :)

marja84

ViestiKirjoittaja Lasse » 10.01.2014 00:30

Marja "On ollut ihan huippu synttäripäivä tehny tosi kivan olon."

Onnittelut 30 v Marjalle !

Kas tässä sinulle lahja...

Kuva
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

ViestiKirjoittaja Aralia » 10.01.2014 01:14

Sydämelliset onnittelut Marjalle syntymäpäivän johdosta! Tosi kivaa kuulla, että sait hyvän ja iloisen päivän ja mieleisen lahjan.
Kahvilassa minua ei saa mikään ruoka, hedelmiä ja marjoja lukuunottamatta hetkautettua, sillä niin hyvin uusi lääke on vienyt minulta ruokahalun. Ruismarjapuuro voisi kyllä maistua kylmän maidon kanssa.

Tuli mieleeni, että pitäisi meidän osata iloita silloin kun ruoka maistuu, eikä syödä huonolla omallatunnolla, kun tällainenkin vaihe voi elämässä tulla, jota en itsekään osannut kuvitella, kun aina on ruoka maistunut menneinä vuosina hyvin. Mitäs pienistä liikakiloista. Ajattelen, että niillä ei tässä vaiheessa ole mitään merkitystä. Iloitaan elämästä ja sen antamista lahjoista, kun niistä ilon saa.
Minulla oli hyvä ilta gideoneitten kuukausikokouksessa. Sain olla sisarten ja veljien siunattavana ja tunsin suurta rauhaa, jolla Jumala hoiti siinä tilanteessa. "Jeesus parhain ystäväni, löytäisinkö vertaista?" Virsi 273
Aralia

ViestiKirjoittaja Vehnä » 10.01.2014 11:10

Pidän samanlaisesta puurosta kuin Araliakin, joten autan vähän Lassea ja tuon sitä tänne kahvilaan.
Lämpimät onnittelut Marjalle!

ruispuuro.jpg
ruispuuro.jpg (7.53 KiB) Katsottu 155 kertaa
"Minä olen sinut nimeltä kutsunut."
Vehnä

ViestiKirjoittaja marja84 » 10.01.2014 13:34

Kiitos kiitos :)

Oih ihanaa ruismarjapuuroa siitäkin on aikaa ku oon viimeksi syönyt ... :) (niin sitä puuroa siis)... :)

Tämä minun afrikkalainen harjoittelija, joka kanssani kulkee seuraavat kolme viikkoa ja jonka nimetty ohjaaja olen, niin kaikesta huonosuomisuudesta huolimatta hän on ihan hirmu kiva työkaveri..
Ja äärettömän innokas kokeilee ja tekee kaikkea, tänään mua vähän meinas pistää huokailuttaa kun hän niin tekeväinen ni tuntu ettei saa aikaiseksi kun pyöriä perässä.

Työaikojen osalla hänen täytyis vähän saada ryhtiä toimia sovitulla aikataululla, tulla töihin tasan viideksi ja kun on tiettyjä tehtäviä kohteessa mitkä hoidettava tietyssä ajassa niin olisi läsnä siihen aikaan alottamassa kun sopimus on.

Mut ei siinä hyvä tyyppi kunhan taloon tutuksi tullee ja "tavoille" oppii ni eiköhän se ala sujumaan :)

marja84

EdellinenSeuraava

Paluu Kahvila