tuumis

Kahvila

Re: Kahvila

ViestiKirjoittaja Lasse » 09.03.2014 15:42

Kuullostaa er'omasen siunatulta rinen kommentti.
Onneksi Naista voi muistaa ainakin 5 kertaa vuodessa ja sulattaa hänen sydämensä :)
Sanoilla, lahjoilla ja suukolla saadakseen kuluneen vuoden kaikki mokat kerralla anteeksi, viimeistään Naisten päivänä.
Yhteinen elämähän on nuijasodan ( 30v ) käyneenä niin luonnollista kanssakäymistä ettei enää ole haastava
eikä känkkäränkkä vaan huomaamaton asuja samassa taloudessa :lol:
Mutta miten on kumppanin laita eikö hän enää välitä jäikö hellaan sähkö päälle jo tuhannen kerran vai hiljaako
vääntää nappulasta kiini koska hyvin ymmärtää yhteis elon ihanuuden ratkaisun avaimen ?

Kuva

Kuva
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

ViestiKirjoittaja Aralia » 09.03.2014 20:50

Nyt on aika tulla ihanille Lassen tuomille pullakahveille. Sopii minulle tuon pitkän metsälenkin jälkeen, kun kävin rannassaa katselemassa ovatko miehet vielä jään päällä. Siellähän niillä oli auto ihan rannassa ja kaksi mustaa hahmoa työskenteli verkkojen kimpussa. Onneksi ottivat verkot jo pois, kun jää alkaa pienentyä hurjaa vauhtia. Vielä siellä kyksi enäntä kävi kyselemässä jään paksuutta, josko vielä uskaltaisi selän takaa piipahtaa kirkonkylässä jääteitse. Eivät olleet enää sitä suositelleet tehtäväksi.
Eilen vanhempi poikani järjesti yllätyksen, sain vaaleanpukaisen Gerbera-kukan naistenpäivän kunniaksi. Mieheni ei ole koskaan tuonut kukkia naistenpäivänä muistaakseni. Hän kantaa mieluimmin minulle kukkia luonnosta, jos sieltä on niitä saamaksillaan.
Seuraavaksi kuuntelemme, millaisia kahvilahetkiä sillä mejulla on ollut Israelin matkallaan. :D
Aralia

ViestiKirjoittaja meju » 10.03.2014 22:56

Pullakahveella istun ja luen Aralian viestiä jonka kirjoittanut korttiin ja se on tässä pöydällä ♡
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lasse » 11.03.2014 13:18

Uusi päivä ja uudet murkinat :)

Kuva

Kuva

Eräään tytöntyllerön blogimotossa lukee: "Teen kaikkeni etten joudu vanhainkotiin"
Se olisikin hyvin haastava evankelioimispaikka, siihen osaan tarvitaan taivaallinen sotakorkeakoulutus.
Yksikin sana ja teko lähimmäiselle on arvokas kun sen vaikuttaa PyhänHenki.

Jokaiselle tulee tilinpäätöksen päivä,
eikä tasetta voi kaunistella.
vanhuksetkaan.
2 Kor.5:10

Uusi viikko alkanut, olen sl:lla, viikon vaihteessa torstaina pitää arvioida menenkö rotvallinreunaan..
ja ...olen melkein ymmärtänyt kirjoituksenne, sillä onneksi tahdotte käyttää suomalaisia kirjaimia :)

Käykääpä ihastelemassa Mejun Israel kuvia FB:ssa vallan upeita kasveja nuin kivikkoisessa maassa, siihen voi verrata itseään ja elämäänsä.
Jumalan kyky aikaan saa uutta elämää syntymään kivikkoiseen ihmisen elämään.
Elämä Jumalassa on yksinkertaista vaikka itse mielestämme olemme mutkikkaita ..
Sillä Sana ja Rukous on kanava Jumalan ja ihmisen sydämelle. :)
Siunausta kaikille <3 käymme tällä viikolla maikan kanssa puukylässä ja viikonloppuna olemme kivikylässä.
Hänessä oli elämä,
Lasse

ViestiKirjoittaja rine » 11.03.2014 22:11

Nyt on sopiva iltapala lohileipä ja omppumehuu.
mejun kuvakollaasiin en pääse, kun fb ei ole tullut tutuksi.
Mutta jos kuvia saisi jonnekin tuumiksen sivulle.
muistan lassea vaivoissasi, toivottavasti lepäät puukylässä
kivikylän meno lienee jo omaa luokkaansa.
rine

ViestiKirjoittaja Lasse » 12.03.2014 00:57

Rine kyseli Mejun Israel kuvia. Kopsasin yhden kuvan fb:sta sen josta viimeksi kerroin täällä..
Loistelias kukka kasvaa kivikkoisessa maassa..

Kuva

Siunausta ja Kiitos rukousmuistamisesta, Hyvää yötä Jeesus myötä. :)
Hänessä oli elämä,
Lasse

ViestiKirjoittaja rine » 12.03.2014 22:20

Valokuva on kuin taideteos, kivikossa punaiset kukkaset, kiitos,
Mitäs tänään tarjottaisiin, taidankin laittaa salaattikipon ja
teille sopivaa teetä

sal.jpg
enk.jpg
rine

ViestiKirjoittaja meju » 13.03.2014 11:46

Oi,ihan enkeli tuonut enkelten teetä. Ollaan toisillemme arkipäivän enkeleitä... Hyvä kun Lasse on tuonut kuvan, minä en vielä hallitse tänne kuvien tuomista. Pöytäkone ei toimi kunnolla ja tällä tabletilla en saa kuin hyvällä tuurilla kuvia siirrettyä mutta kännykällä laitan facebookkiin. Tästä kivikkoisesta kuvasta muistuu laulu " kuivan erämaan saa se kukkimaan" saiskohan sen laulun tänne soimaan......
Hyvvee on tee ♥♡♥
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Vehnä » 13.03.2014 16:35

meju kirjoitti: Tästä kivikkoisesta kuvasta muistuu laulu " kuivan erämaan saa se kukkimaan" saiskohan sen laulun tänne soimaan......

:,:Lähde Jumalan pulppuaapi, virta Herran täynnä on:,: :,: Kuivan erämaan saa se kukkimaan minne saapuu matkallaan:,: X2

:,:Luota Jumalan, virta saapuu Temppelistä Karitsan:,: :,: Kaksoisvirran vuo pelastuksen tuo, sinut kantaa laineillaan:,: x2

:,:Armo Taivahan laskeutuupi, rauhas niin kuin virta on:,: :,:Tule, riennä luo, armonvettä juo, janos saa se sammumaan:,: x2

:,:Katso Karitsaan, ristin Herraan, uskon alkuun, täyttäjään:,: :,:Ei sua myrskyt lyö, pelota ei yö. Purtes rannan saavuttaa:,: x2

:,:Pe-leg E-lo-him maa-le ma-jim, maa-le, maa-le ma-jim:,:

http://www.youtube.com/watch?v=pjFQeApDyMI
Viimeksi muokannut Vehnä päivämäärä 14.03.2014 21:57, muokattu yhteensä 3 kertaa
"Minä olen sinut nimeltä kutsunut."
Vehnä

ViestiKirjoittaja meju » 14.03.2014 11:01

Peleg elohim....hepreaksi on myös nämä sanat ja laulu löytyisköhän......
vehnälle kiitos ♡ eiköhän opetella kaikki yhdessä tämä laulu,Marja voi soittaa kahvilan pianolla tai tmiv...... :D
jospa salattia ottaisi tuosta kulhosta odotellessa .........herkkuja :D
meju
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kahvila