tuumis

Kahvila

Re: Kahvila

ViestiKirjoittaja tuike » 01.01.2014 22:53

Lasse kirjoitti: Koirallakin on tunne-maailmansa :) niinkuin ihmisellä

Törmäsin tänään netissä oheiseen linkkiin ja laitan sen tänne, vaikka se onkin niin surullinen. :(
http://www.iltasanomat.fi/videot/ulkoma ... 15127.html
tuike

ViestiKirjoittaja meju » 03.01.2014 13:32

Kuva
Otetaan yhdet vielä ja sitten.......pari lisää :P
Ystäväni oli viime viikonloppuna meillä maalla ja paistoin tälläisiä herkkuja. Otimme yhden sitten toisen ja päätimme olkoon kolmas viimeinen. nyt sitten tuntuu vyötärön seutuvilla ettei ihan hukkaan mennyt herkuttelu eli lasku tuli heti.....

Täällä kahvilassamme emme välitä kaloreista emmekä ole millekkään allergisia vaan nautitaan herkuista ja parasta on mielikuvitusta harjaannutta, ihan joskus tuntuu että oikeesti näitä popsii.

Tuike toi tosi koskettavan koira videon.
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja eva » 03.01.2014 18:54

Onnea kahvilalle ja kaikille täällä nautiskeleville!
Minä tarvitsen apua pystyäkseni tuomaan mitään kahvilaan. Kuka neuvoo?? Tarvitsen kotiopetusta kuvien laitossa. Jos ei kallista opetus, niin tilaan.
Nautiskelemaan kyllä olen hyvä, joten kiitos, kiitos kakusta! Hannan juhlat, mainiot kahvit!
eva

ViestiKirjoittaja rine » 03.01.2014 20:51

Aralia
Kyllä minulla on kuva tietokoneen tiedostossa kiikkustuolistani, mutta en osaa sitä tuoda tähän foorumiin.
Majikseen se aikoinaan onnistui ihan hyvin, joten APUA! :o

Aralia tuli mieleen että mejulle voisi laittaa s-postilla kuvan, niin sen saisi helpoimmin. Haluaisin auttaa kuvien kopsaamisessa,
mutta en pysty vielä tolkullisesti sitä toiselle kertomaan.
Opettelen itsekin, kuvien on oltava määrätyn kokoisia jne...

Kyllä nyt täytyy siirtyä kevyeen iltapalaan, herkuttelu näkyy,,se tuntuu karvaalle...
Lassen tuoma video oli koskettava,,uskollisuudesta esimerkki meille jokaiselle.

iltap.jpg
rine

ViestiKirjoittaja Lasse » 03.01.2014 22:45

Tervehdys Puukylästä !
Hurjan kivaa kun sai ajaa birssillä lumettomaan pihaan ja pämpätä ulkorakennuksissa kesätossuilla.
Järven selät ja rannat on auki mutta rannoilla vesi on korkeella ja hukuttanut joitakin kesäveneitä rannalle.

Onks Lasse tuonut videon :? Tuike oli tuonut sen koskettavan "Koira suri kaveriaan" videon.

Samasta asiasta ruokakulttuuriin ..
Maistuis varmaan ..
Kuva

Evalle ohje:
Postimagen kautta hae tietsikan kuva albumista mieleisesi kuva ja anna Postimage koneen hoitaa tulostus, valitse hiiren nuolella kuvakoko kehyksessä joka sinertynee kun viet hiiren nuolen lähelle kapeaa kehystä, kopio se hiiren oikealla näppäimellä: valinta ruutu, joka ottaa sen muistiin.
Nyt se on muistissa ja siirry kirjoituspalstalle. Paina hiiren oikean puolen näppäimellä kirjoituspalstalla: vilkkuva viiva jonka kanssa tulee valinta ruutu:
Liitä, kopio palstalle.
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

ViestiKirjoittaja Vehnä » 03.01.2014 23:27

Kuva

Tämän toin Postimagen kautta. Postimagen ylärivissä on Index, josta aukeaa mahdollisuus muuttaa kuvan kokoa.

Kerro vain Eva, missä kohtaa tulee ongelma, niin yritetään yhdessä. Minkä kuvan haluaisit tuoda?
Tai noudata Rinen / Lassen ohjeita, jos selviät niiden avulla. Minä tein samoin kuin Lasse.

Lycka till!
"Minä olen sinut nimeltä kutsunut."
Vehnä

ViestiKirjoittaja rine » 04.01.2014 09:01

Tuikehan sen koiravideon toi, kiitos siitä.
Tuo kuvien liittäminen ei minulla onnistu postimagen kautta, joku oivallus siinä tökkii.
Saan haettua kuvan sinne mutta sen siirto taas tänne vastaukseeni ei onnistu.
Joka tapauksessa kuvat tulevat oman koneen tiedostosta jonne ne pitää kopsata ja tallentaa, niinhän se oli majiksessakin.
Minulla jää näkyviin tuo teksti kuinka monesti on katsottu.
Te.jpg
rine

ViestiKirjoittaja meju » 05.01.2014 11:58

Teetä sympatiaa :) onpa ihanan kuvan rine löytänyt joka sopisi kahvilan logoksi. Kuvitellaan että tälläinen mainos on kahvilamme ikkunassa ja kohta ovi käy.........tiuhaan tahtiin sitä sympatiaa ainakin jokainen halajaa ♡♡♡♡

Maistelen tuomianne herkkuja, itse en voi mitään tuoda ja syyn arvaatte. Toimi ei enään edes tuo liitetiedosto, yritin sen kautta kahvileipää tuoda pirttimme pöydältä muttei vaan liitätänne.
Noh tiimityömme toimiija uskon että saamme tänäänkin lämmintä pullaa ja mainos lupaa konvehtejakin :lol:
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lasse » 05.01.2014 15:55

"Tu-le meil-le vaan meil-lä lei-vo-taan saat läm-min-tä pu-llaa, laalaaa...

Kuva

Sanokaa Suklaa konvehti kun haluatte hyvää !

Kuva
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

ViestiKirjoittaja marja84 » 05.01.2014 23:00

Nyt huomasin kahvilan ja avajaisetki näemmä olleet... :)

Kiva kun se tuli on sitten hyvä levähdyspaikka.
Keinuu tuulessa hiljalleen,lapseni pieni ja suloinen.
Kanssa enkelin etsiä saa, unta onnen rauhaisaa.

Helmassa tuulen pauhinan, unen saa hän rauhaisan.
Peittona siipi enkelin on lämmin, hento ja sortumaton.

-Marja- :)
marja84

EdellinenSeuraava

Paluu Kahvila