tuumis

Kesäkuu

Re: Kesäkuu

ViestiKirjoittaja rine » 30.06.2014 20:40

Nyt iloitsen ja kiitän joka hetkestä.

Aralian tavoin voimme yhtyä tähän kiitokseen, iloita iloitsevan kanssa.
Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi,
sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla,
että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi.
Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti."

Etsin myös marjan laittaman laulun, siinä on niin väkevä sanoma.
https://www.youtube.com/watch?v=7rlFOPJeQNg

Meillä on tullut aamupäivästä lähtien vettä, kuin saavista kaatamalla, astiat täyttyvät,
saa kukkasia kastella ja kurpitsoita. Kastuin polkiessa läpimäräksi.

Kiitos annukalle mieleenpainuvasta kuvauksesta muslimien keskuudessa ramadan aikana.
Ei vettäkään helteellä, hampaanpesu oli hauska ja ihminen kekseliäs,
liha on heikko, sama syödä yöllä ja nukkua päivällä...... ;)

http://www.tampereenpaikallisseurakunta ... ainen.html
rine

Re: Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Tiina » 01.07.2014 08:30

Eilen iltauutisten aikaan tuli sitten katkera tieto, ett' siepatut nuoret oli ilmeisesti tapettu kohta sieppauksen j'\jalkeen. Vilkaisin nyt aamulla ylen uutisia, paaotsikot olivat Israel iski, Israel tappoi,,,,,pinemmalla sitten etta siepattujen uorten ruumiit loydetty......SUrkkaa surevien kanssa!!!!!!
Elinen paiva sita ennen oli vahan niin ja nain. Ensin se kuumuus. Vanhainkotiiin asti kaikki hyvin, viela vahan viileampaa. Tstavamme oli vasynyt ja sitten hanta tultiin hakemaan parturiin, joten luvattiin tulla taas toisen kerran, viela ennen Suomenlomaa. Sitten ajettiin bussilla ja ratikalla lahelle Dmaskusporttia, etsimaan sita hostellia, ystaviemme tilaamaa. Ei meinannut loytya, oli loppujen lopuksi todella Ita Jerusalemin puolella, keskella katukauppoja ym. Portaita paljon, kolmannessa kerroksessa. Ei saatu nahda huoneita.
Oltiin jo v'syneit', syotaisiinnko talla puolella. No niin tehdaan ajateltiin. Tuntremani katu oli tosi kaukana, sinne lumpustettiin, markalla ihmeteltiin mihin kaikki ruokapaikat kadonneet, tai miksi naytavat olevan kiinni. Kylla kesti ennnenkuin ystavani, sanoi etta ramadan :mrgreen: Tiedettiin sitta, mutta kaytannossa unohdettiin. Tuli kilometreja monta ennekuin oltiin taas ratikkapysakilla. Matkalla yhdessa kohtaa otin vesipullon laukustani ja sanoin, etta nyt juon vaikka kukanakisi tai pahentuisi. Ajettiin lansipuolelle kaupunkia, syotiin. Kotimatkalla sitten jo linkkasin oikeaa poleani, oli tullut liikaa kavelya.
Nama pinet jutut kylla sitten muuttuivat todell pieniksi uutisten myota, noista tapetuista nuorukaisista. Mita politiiikassa ja kaytannossa seuraa???????? Herra tietaa, mutta rukoilla saa asioiden puolesta.
Aralialle viela toivomus ja rukous, etta huimaus vahenisi, sita mina hanen kohdallaan ymmarran, ne muut vaivat ovat minua suurempia. Herralta voimaa sinulle, muillekin apua tarvitseville :idea:
Tiina

Edellinen

Paluu Tuumailuja