tuumis

Tammikuu

Re: Tammikuun tuumailuja.

ViestiKirjoittaja marja84 » 27.01.2014 00:20

Unta pittäis kupoliin laittaa,
Vaan kun ei taida vielä malttaa.
On mielessä ajatusta monta,
jospa löytyis unen valtakunta.
Päivästä tahtoo tästä kiittää,
rukouksen siivet lisäksi liittää.
Jokaiseen aamuun, armoa herran,
Voimaa uutta, rakkautta, iloa,
herramme turvaa antaa monta kiloa
ja taivaassa hänet näemme kerran.

Näine aatoksineen mie taidan alkaa kokkeilee, jospa uni tulos ja aamulla sit viiteen töihin, ohjaamaan afrikkalaista naista joka ei ossaa englantii ei suomea, en tule ymmärretyksi kummallakaan kielellä... Mutta työt sujuu joten se saa riittää,hän ollut harjoittelussa matkassani 8.1 alkaen ja nyt tuleva viikko sen pitäis näyttää taitonsa, ku 7.2 on arviointi.
Keinuu tuulessa hiljalleen,lapseni pieni ja suloinen.
Kanssa enkelin etsiä saa, unta onnen rauhaisaa.

Helmassa tuulen pauhinan, unen saa hän rauhaisan.
Peittona siipi enkelin on lämmin, hento ja sortumaton.

-Marja- :)
marja84

ViestiKirjoittaja eva » 27.01.2014 23:40

Ehtoota!
Täällähän on ollut hiljaista.
Pitää kurkistaa ja teitä, tuumauskavereita, moikata.
Kerron jutun tältä aamulta. Joku viikko sitten lähetin tekstiviestin tuossa lähellä asuvalle ja pyysin mukaani tilaisuuteen. Ei vastausta. Viime viikolla lähetin ja pyysin, että hän kerjäisi arpajaisvoiton työpaikastaan. Ei vastausta. No, tämä alkoi vaivata, mitä olen tehnyt, miten loukannut, kun ei mitään kaikua.
Aamulla, kun leivoin, vein kortin ja lämpimäiset oveen taakse. Kortissa pyysin anteeksi. No, ei mennyt kauan, kun tämä soitti ja sanoi puhelimensa olleen rikki, ei anna tekstiviestejä, kuin jonkun akkukäsittelyn jälkeen. Hän vielä juoksi meille kahvipaketin kanssa ja voi sitä halausta. :D Tässä se, että asia selvisi ja ei tarvi ihmetellä eikä jurottaa. Naapureiden kanssa on hyvä elää sovussa. :D "Jos mahdollista ja se teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa. " Room12:18
Nyt turvallisin mielin nukkumaan ja huomenna taas uimaan ja kuntoilemaan.
Hyvää yötä !
Teitä siunaten Eva
eva

ViestiKirjoittaja meju » 28.01.2014 10:14

Yllätys!
Joosua yllätti kansan Joos.10:9 mutta Herran avulla ja rohkaisemana. Tässä luvussa kerrotaan meille myös siitä tapahtumasta kun kuu ja aurinkokin pysähtyi jonka tämän ajan tutkijatkin ovat todenneet tapahtuneeksi. Raamattu on ihmeellinen kirja sillä historia on kirjoitettu myös etukäteen....ja kaikki tulee tapahtumaan. Tulemme yllättymään ja olemme jo yllättyneitä mitä kaikkea Jumala tehnyt ja tekee edelleen niin koko maailmassa kuin meidänkin elämässämme.

Eilen kuulin sen kymmenen kertaan "minulla on sinulle yllätys" ja sitten pienet kädet ojensi jonkun palapelin osasen yms vastaavan, mutta voi niitä silmien loistetta kun sai antaa mummolle yllätyslahjan ja arvaatte että olin aina yhtä yllättynyt. Trinssessa oli yökylässä ja siinäpä hyvä syy ettei tännekkään ejtinyt kirjoittelemaan kun niitä ylläreitä tuli paljon. Ukki lähti ulkoiluttamaan ja viipyivät pari tuntia kunnes puhelin soi ja ukki hädissään ettei saa lasta kiikkumasta pois vaan vauhtia pitäs lisää antaa ja kova huuto jos yrittää kiikusta nostaa, voi ukki parkaa......noh meikä lähti auttamaan jotta ukkikin pääsisi sisälle lämpimään. Meillä hyvä paikka missä asumme, sillä keittiön ikkunasta suora näköyhteys leikkikentälle niin ei ollut pitkä matka taistelukentälle....... :D Tahtojen taisteluahan se oli ja mieheni on aina ollut lepsu luonteeltaan omienkin lasten suhteen ja meikä joutunut oleman se kurinpitäjä, mutta huonosti mennyt se minultakin kuten kirjoitukseni osoittaneet.....

Erilaisia yllätyksiä on aikuiset lapseni tuoneet eikä enään ole tarvinnut näytellä yllättynyttä.......

Nämä arkiset tapahtumat puhuttelevat ja kuinka niitä ajatteleekaan toiseltakin kantilta eli hengellisesti niin yllätyn todellakin löytäässeni monia rohkaisevia tapahtumia elämästänikin js nyt huomaa että ne on todellakin olleet Jumalan hyviä yllätyksiä, Hän rohkaisee samoin meitäkin kuin Joosuaa tänäänkin....

Eva ihmetteli hiljaisuutta täällä, huomasin että Tiina ja amanda olivat eksyksissä osioitten suhteen,Tiina kertoi kahvilassa ettei löytänyt tänne ja amandakin vahingossa runoilemaan meni tai ei se vahinko ollut sillä ei haittaa minne kirjoittaa. Tästä huomasin että varmaan syytä jaotella nämä osiot selvemmin, eli tuohon etusivulle missä kahvila , englannin osio ja tämä tuumailu osio. Yritän laittaa erilleen nämä päivän tuumailut, sanan, rukoukset jne. Yritän saada esim. rukousosion piiloon että voi vapaammin aiheita laittaa. Taas yksi pulma eli en muista miten näitä huoneita luotiin ja eilen yrtinkin muttei onnistunut, mutta vielä yllätytte :idea:

Marja on ollut runoilijana ja niin uskosi heijastuu tuosta runostasi. Näkee kehen luotat ♥

Olkaa valmiina yllätyksiin ♡
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja meju » 28.01.2014 12:53

yllätys.....olen saanut piilotettu osioita, yritän etsiä ne näkyville ....elkee hättäilkö....

Auttakaa pliis ja kertokaa mitä näette etusivullanne? Heni soitti ja kertoi ettei hänellä näy kuin kolme osiota eli tuumailut, kahvila ja englannin foorumi. pitäisi näkyä monta osiota kuten päivän sana, laulut jne..... Kirjauduin uloskin omalta koneelta ja tulin vieraana niin kaikki näkyi. odottelen kommenttejanne ennenkuin yritän korjailla......
meju
Ylläpitäjä

Re: Tammikuu

ViestiKirjoittaja tuike » 28.01.2014 17:33

Samat sivut näkyvät minullakin kuin Henillä, eikä muita.
Tsemppiä, Meju ! :)
tuike

ViestiKirjoittaja Vehnä » 28.01.2014 18:49

Kun tulin vierailijana etusivulle, näin vaikka kuinka monta osiota, varmasti Mejun tarkoituksen mukaan. Kun kirjauduin, näkyviin jäi vain kolme, kuten Henillä ja Tuikellakin. Kokeilin monta kertaa ja aina kävi näin.
Kirjautuneena en löydä ainakaan Päivän Sanaa enkä rukousosiota mistään, en myöskään Kysymyksiä foorumin käytöstä jne.
"Minä olen sinut nimeltä kutsunut."
Vehnä

ViestiKirjoittaja eva » 28.01.2014 19:59

Minulla näkyy samat jutut, kuin Vehnä kertoi.
Yritän olla kärsivällinen.
Aamupäivä meni kuntoillessa. Sitten kävin leikkauttamassa hiukseni ja piti tietysti kierrellä kaupungilla. Kauneus ei näkynyt lakin alta. Yksi uusi vaate tarttui matkaan, -50%.
Ollaan turvassa ja Herran ilossa.
eva

ViestiKirjoittaja meju » 29.01.2014 00:17

Järjestinpä tosi yllätyksen teille ja etenkin itselleni kun piilotin osiot ja nyt ei järki sano mitä pitäis tehdä että ne saisin näkyville niinkuin pitäisi. Onneksi ne ei ole hävinneet ja toivossa ollaan että opin kohta ..... Harmi kun en itse näe mitä on näkyvillä ja mitä ei, sillä minulle näkyy rekistöröityneenäkin kaikki, eli olen klikannut väärin oikeuksia. Kirjoitellaan näihin osioihin mitkä ok siihen asti kun saan selvitettyä sotkuni. En kyllä tämän jutun jälkeen ihsn heti ala uusia juttuja klikkailemaan 8-)
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Vehnä » 29.01.2014 00:25

Ei ole paljon sotkua. Paitsi tämä: Kirjautuneena minulta menevät näkymättömiin Tehorukous ja Laulut ja runot.
Vehnä

ViestiKirjoittaja Vehnä » 29.01.2014 00:52

Foorumi näyttäisi olevan kunnossa. Näin näkyy minulle.
Kiitos ja hyvää yötä!
Vehnä

EdellinenSeuraava

Paluu Tuumailuja