tuumis

Tammikuu

Tammikuu

ViestiKirjoittaja meju » 01.01.2014 02:00

Tule kanssamme Herra Jeesus, tule siunaa tuumailu majamme
Virren 548 sanoin toivotan teille kaikille siunattua vuotta 2014.

Mielenkiintoista mitä kaikkea saammekaan lukea tänä vuonna täältä foorumista. Siunataan tämä paikka Jeesuksen nimessä ja veressä jääden Hänen johdatettavikseen.

Elämälle kiitos.......tämän laulun voisi joku linkittää, siinä hyvät sanat näin vuoden aluksi ja miettiessä mitä olemmekaan saaneet .
meju
Ylläpitäjä

Re: Tammikuun tuumailuja.

ViestiKirjoittaja marja84 » 01.01.2014 02:43

Siunattua ja rauhaisaa tätä iutta vuotta 2014 kaikille tasapuolisesti.

Eeipä tässä just nyt muita tuumailuja... Lääkäri määräsi 600mg buranaa 3 kertaa päiväs 5 päivän ajan ja venyttelyä, joku ihmeen lihasrasitus...
Keinuu tuulessa hiljalleen,lapseni pieni ja suloinen.
Kanssa enkelin etsiä saa, unta onnen rauhaisaa.

Helmassa tuulen pauhinan, unen saa hän rauhaisan.
Peittona siipi enkelin on lämmin, hento ja sortumaton.

-Marja- :)
marja84

ViestiKirjoittaja rine » 01.01.2014 13:30

http://www.youtube.com/watch?v=SHvcu6X05gY

Mahtavat sanat ja tulkitsija
rine

ViestiKirjoittaja meju » 01.01.2014 14:18

Shalom
Jumalan antamaa rauhaa sinulle ♡ Olen sanonut että tuo shalom tarkoittaa juuri sitä rauhaa ja kaikkein paras tervehdys.

Hannan tulo on suuri ilonaihe ja voin sanoa että ihme. Hän on päässyt sisälle asti ja kirjoittanutkin kaksi juttua mutta tämä uusi foorumi tekee vielä tepposia ja hänen viestit tulee minun s.postiin. Tiedä en mihin hanna kirjoittaa kun näin käy, mutta uskon että vielä onnistuu. Olen nyt täällä maalla ja en osaa tällä tabletilla kopsata niitä viestejä tänne mutta illalla laitan ne s.postistani. Hannalla on kova työ tekstin kirjoittaminen ja harmi jos ne häviäisi.

Halleluja huudahdin tässä välillä kun taustalla presidenttimme pitää puhetta ja hän toivotti Jumalan siunausta. Meillä on hyvä presidentti, muistetaan häntä myös rukouksin täälläkin.

Vieraat lähtivät ajelemaan kohti Kuopiota ja iltapäivällä löhdettävä meidänkin kohti Joensuuta. Lähdettävä on että voi palata.....oliko jokin mietelause tästä lauseesta kun se jotenkin mielessä kukkii lutten nyt muista missä se oli, oliko nalle puh jutuissa :|

Toivotaan että Marjan ei tarvitse pitkään popsia kipulääkkeitä ja saisit kivuttomana taivaltaa loppu vuoden.

Olispa ihanaa jos tulisi uusia kirjoittajia joukkoomme, jos on joukossa joku lukijana joka mietit että voikohan tähän joukkoon tulla. Tervetuloa sillä sinua me odotamme joukkoomme muurinvartijsksi.....♡♡♡
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tuike » 01.01.2014 14:43

Siunattua vuotta 2014 !
Kiitollisuudesta toinenkin laulu: http://www.youtube.com/watch?v=KyLSmlZims8

Eilen olimme kahdestaan, kun jouluvieraamme ( lue omat ) olivat lähteneet. Lepäillessä ilta sujui mukavasti. Rakettien pauke tosin häiritsi, kun niitä ammuttiin lähistöllämme entistä enemmän. Onneksi puoli yhden aikaan tuli vesisade, joka rauhoitti paukuttelijat. :P

Pojan perhe kutsui äsken käymään, joten lähdemme kohta pikkumiesten kanssa leikkimään.
Kevättä alan nyt odotella, eihän tässä ole enää kuin neljä kuukautta vappuun :lol:
tuike

ViestiKirjoittaja rine » 01.01.2014 14:51

Shalom- minunkin puolesta.
Olen istunut (neulonut) koneella pitkään mies rupesi kyselemään ruokaa.
katsoin tv7 10vuotis juhlasta lähetyksen ja on tuotava tänne sana puheesta jonka äärelle pysähdyin. :arrow:
Sodassa on aina ensin voitettava totuus.

Jumala puhuu tavalla ja toisella, olen ollut kysymysmerkkinä erinäisten tapausten kanssa työpaikalla,
ja tuo toi vastauksen siihen...
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan,
pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Tämä on aina muistettava taisteluissa joissa käymme-

ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Joh. 17:17
rine

ViestiKirjoittaja meju » 01.01.2014 21:09

HALLOO RAKKAAT YSTÄVÄY¨T, OLEN KAIVANNUT TEITÄ. kiitos esirouksistanne, ne ovat kantaneet minua sairasvuoteellani, nyt minua tultiin hakemaan lounaalle, en. pääse itse liikkuumaan. lonas oli mahtavan hyvä. kuten ainakin tääällä nuutintuvassaoltn lihonutnn kai ainakin10 kiloa sen jälkeen kun tulin tänne. yritän syödä vähän vähemmän ainakn puuroa ja perunaa, joista en erikoisemmin pidä.

Kopsasin tämän hannan kirjoituksen joka oli tullut minun s.postiin. Kohta varmaan hanna osaa laittaa tänne suoraan jutut. Voin kyllä olla sihteerinäkin :P
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lissu » 01.01.2014 21:39

Hyvää ja siunattua uutta vuotta 2014. Kaikille ei uusi vuosi alkanut hyvin. Tänäaamuna kun menimme töihin eräs hoitaja sai puhelin soiton jossa kerrottiin hänen isänsä on kuollut tulipalossa ja mummo loukaantunut vakavasti. Palovaroittimesta oli patteri loppunut ja se ei hälyttänyt. Klo 4 oli tullut hälytys ja palosukeltajat löysivät ihmiset sisältä. Tietääkseni molemmat olivat uskossa ja se vähän lohduttaa.
Tein aamuvuoron ja nyt pitäisi lähteä yövuoroon koska työ kaverit ovat sairaana ja mistään ei löytynyt yökköa joten minä lupauduin tekemään tämän ja ehkä seuraavankin yön.
Kiitos Herralle,että Hanna on toipunut ja jaksaa kirjoitella meille kuulumisia. Kiitos myös Aralian matkasta jonka hän jaksoi tehdä jouluna.
Taivaan isä teitä kaikkia siunatkoon ja varjelkoon
lissu

ViestiKirjoittaja eva » 01.01.2014 23:55

Halooo Hannalle ja muillekin!
Lissulle voimia! Ylhäältä sinua kannetaan. Olet todella palvelualtis. Saat olla vielä lohduttajana. Minä kohta käyn nukkumaan ja ihmettelen, miten joku jaksaa valvoa.
Eilen meni vieraiden kanssa kyllä pitkään, mutta pitkät unet tuli kuitenkin. Oli kyllä räiskettä ja rätinää. Mikä lama nyt on, kun räiskivät rahaa ilmaan.
Tyytyväisin mielin saa jättää vanhan vuoden.
" Se mitä sinulla on takanasi
ja mitä on edessäsi merkitsee
vähän verrattuna siihen,
mitä sinulla on sydämessäsi ."
Mies sanoi aamulla:" aamupala asiat samalla tasolla," kun itse teki aamupalaa
Meillä tänään herkkupäivä. Valmistimme lipeäkalaa, perunoita ja valkokastiketta. Oikein minun lapsuuden herkku. Mieskin on oppinut syömään, mutta muille ei kelvannut.
Iloitsin presidenttimme puheesta. Wienin konsertti piti tietysti katsoa perinteisesti.
Vasta illan tullen ehdin lenkille ja tyrkkäsin sulaan maahan jouluruusun, joka lehtiään kellastutti.
OI, JOS VUOSI ALKANUT, OISI LUOJAN SIUNAAMA!
"Hän antakoon sinulle,
mitä sydämesi halajaa,
ja täyttäköön kaikki
sinun aivoituksesi"Ps. 20:5
"Täyttäköön hän hartaat toiveesi
ja antakoon toimillesi menestyksen" Ps.20:5 :D
eva

ViestiKirjoittaja Lasse » 02.01.2014 05:59

Siunausta ja Onnea Herrassa kaikille !
Katsokaas uusi vuosi alkanut iloisissa merkeissä Hanna on saanut valmiiksi kauan odotetun kirjoituksen,
sydämen sävel on selkeä ja kristus-lippu on ylläällä :)
Tätä kirjoittaessa olen pidemmällä vapaalla, heräsin unesta Maikan hassuun kommenttiin jolle :lol: nauroin makeasti!
Marssin keittään kahvit ja kuunteleen miten se hassu kommentti päättyy, muttta hän sahaakin suurta oksaa...

Siunausta tulevaan päiväänne !

Kuva

Kuva on Mummonkammarin näyteikkunasta Tampereelta 2013
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

Seuraava

Paluu Tuumailuja