tuumis

Elokuu

Re: Elokuu

ViestiKirjoittaja Tiina » 19.08.2015 11:49

Ensin pitää aina kiitellä ja kiittää, niinhän. Joten kiitos kaikistatouihuistanne, pienistäkin, joista olette kirjoitelleet.
Mutta kesken kaiken sitten vähän purinaa. Ei oikeastaan kuumuudestä, kun sisään saa siedettävän lämpötilan minunkin pienellä ilmastointilaitteellani. Mutta kun kuitenkin vetää niin löhöksi, ettei jaksa mitään! Ei tietysti ole pakkokaan, mutta kuitenkin.....
Ja Yle kiukuttaa, kun Areenasta mitä yrittäisi katsoa, niin ein näy ulkomailla, sanotaan useimmiten.
Ettepä arvaa, minkä kirjna sain eilen :o Juhani Ahon Rautatien.!
Lähetän tälle ystävälleni joskus messinaisten lehden Israel Today. Nyt hän kirjoitti, ettei ole pakko lukea tuota, mutta se kun on niin kaunis. :lol:
Ja totta onkin. Se on tullut hänelle ADL.Librksen ja WSOYn lahjana, ja hän siirsi sen eteenpäin minulle-
Tämän firman ideana on myydä kirjoja netin kautta, mutta se maksaminen ei minulta käy sitä kautta.
Kerron kai pyytäneeni naapurian tuomaan minulle kirjan Etsin Allahia, löysin Jeesuksen.
Enpä tosiaan tiennyt, millaisesta kirjasta oli kysymys. Apologeettinen, eli uskoa puolustava. Välillä kyllä puolustettiin sekä islamia, että Krisinuskoa.
Tämä Nabeej, mieshenkilö oli jo 6vuotiaana lulkenut Koraanin läpi. Äiti sitä opetti ja myös kaikki tarvittavat rukoukset.
Perhe asui Amerikassa kai, kuitenkin siis kristityssä ympäristössä. Nabeelin parhaaksi ystävksi satutettiin David, joka oli henkilökohtaisesti kristitty. Siksipä alun pitäenkin
molempien uskontojen kysmykset nousivat esille, ja niitä piti itse kunkin puolustaa.. Alussa kuin järkeilyleikkinä. Mutta lopulta se tuli Nabeellle elämän ja kuleman kysymykseksi, kun alkoi näyttää silä, että Raamatun ja Uuden Testamentin totuudet ja Jeesus kokonaanolivat paremin puolustettavissa kuin Allah, kuin Koraani ja hadithit.

Kannattaisik minun kantaa omaa ristiäni ja päätyä ristiinnaulittavaksi Jeesuksen rinnalla? Ei, jos hän ei ole Jumala.

Kanattaisikominun menettää kaikki, mitä rakastan, palvellakseni värää Jumalaa? Miljoona kertaa ei.

Toisaalta, jos hän on Jumala,, kyllä kannattaisi.Kannattaisiko minun tulla liitetyksi Herraani kärsimällä hänen rinnallaan? Miljoona kertaa kyllä!
Uskn tulon jäkeinen aika oli hänen elämänsä vakeinta aikaa.Piti luopua kaikesta entisestä rakkaasta, myös perheestä.
Vähän vaikealukuinen kirja, mutta antaa paljon.
Ja tuo henkilö on saant varmaan olla jonkinlaisena rakennuspalikkana Jumalan suurissa suunnitelmissa.
Jospa me saatais olla jossakin pinessä, edes.
Hyvää loppuviikkoa!

suunntelmissa.
Tiina

ViestiKirjoittaja rine » 19.08.2015 20:38

Kiitos kirjoituksistanne :P
Eilen yhdeksän aikoihin olin kotona koiran kanssa, tytär jäi siskonsa luokse vielä viikoksi.
Auringosta on nyt saanut nauttia, tosin minulle taitaa tehdä ihottumaa :cry:
Mutta voihan sitä muutenkin auringosta ja lämmöstä nauttia, tuulessa leyhyttävien puiden varjossa.
Pyykkipäivä ollut niin äidin kuin omallakin puolella, arki koittanut. Tampereella riensimme monessa, ostimme
tyttärelle mikrouunin, saa lämmittää ruokia. Kävin parturissa kehräsaaren kupeessa, kaksi julkkista näin Olli-
Hermannin ja Petri Ukkolan, on se vaan suuri kaupunki, vanha ja uusi käyvät käsi kädessä,on muistoina valtavia tehdasrakennuksia
paljon kulttuurihistoriaa.
Huomenna on sitten pojan häät maistraatissa, kengistä tulee ongelma, sain nimittäin molempiin kantapäihin rakkulat ja syvät.
Jumalan hyvyyttä ja siunausta teidän jokaisen elämään, olette tärkeitä ja ihania.
Mies huuteli saunaan...kuulumisiin
rine

ViestiKirjoittaja Tiina » 20.08.2015 11:33

Rinelle hyvää pojan hääpäivää, rakoista huolimatta. En kyllä tiedä miten, pitäis olla kengät joissa ei takana mitään........
Täällä tosi kuivaa ja kuumaa tietysti. Ei paljon näy kukkia. Jossakin on oleanderpensaita ja ihmeköynnöstä, kukkivat kyllä kauniisti.
Netissä on ollut kukkanen tai sanoisinko rikkaruoho, sivu Ashley Madison. Lienettekö kuulleet? :(
Täällä siitä on puhuttu uutisissa ja lehdissä. Mainosteksti sanooo, että elämä on lyhyt, tee siis syrjähyppy :o
Ennen osattiin tehdä syrjähyppyjä ilman kehoitusta, päinvastoin varoitettiin!!!!! Nyt laaditaan nettisivusto, jossa kai löyty kumppaneita.
Oli kai niitä, jtka pyysivät poistamaan sen, mutta kun ei niin tehty, niin hakkeroivat ja antoivat ilmi, muka, sanoisin, niitä jotka siellä sivustolla käyskentelivät. Tämä muka siksi, että sinne oli joku toinen voinut panna jonkun toisen nimen ja soitteen.....
Mutta kylllä se jtakin kerto tästä ajasta, että jopa kymmenet miljoonat kuulemma kirjautuivat tuolle sivustolle. Ei tainnut päästä edes vilkaisemaan ilman tuota kirjautumista, siis vain uteliaisuuttaan jos joku olisi mennyt.
Onhan tässä maassa tietysti nita ongelmia muitakin, mutta kun joka ilta uutiset kestävät tunnin, niin kyllä siinä ehtii monenlaista panemaan esille. Ja enen utisia jo on yleisiä tapahytumia sillä kanavalla jota katselen. Minulla niitä näkyy vain kolme.
Herra meitä armahtakoon.
Hyvä on Herra,
turvapaikka hädän päivänä,
hän tuntee ne, jotka luottavat häneen.
Nah.1,7
Loppuviikko jo taas häämöttää, siispä hyvää loppuviikkoa.
Tiina

ViestiKirjoittaja Tiina » 21.08.2015 18:14

No kyll se näkyy, ettei Tiinalla oo paljon tekemistä, kun joutaa alituiseen täällä olemaan ;)
Totta se on. Ja taas minä mainostaisin ohjelmaa TV 7sta,Juuret lähteellä 40.
Siinä haastateltiin Lance Lambertia, hänen uskooontulostaan ja muustakin. Satuin näkemän. Ja se kiinnosti, kun naapurini E. oli aikanaan hänen paikassaann Lonmtoossa.
Isä oli italialaista aatelissukau, jutalainen, menethyi Hitlerin puhdistuksissa. Oli lähettänyt vaimonsa ja lapsensa turvaan Englantiin, juri ennen toisen maailmansodan syttymist.
Molemaat vanhemmat juutalaisia, mutta äiti ei kertonut sitä lapsilleen ennekuin hyvin myöhään.
Lance Lambert opiskeli Lontoossa, suoritti tutkinnot klassisessa kiinan kilelessä, mandariinikiinassa, mongolian kielessä....auttoivatkohan nämä jotenkin myös hänen Raamatuntutkimuksissaa ja tuntemisessaan??????
Toimi 1079 lähtien Israelissa, asui ns. tuulimyllylaueeella, tsalo kai edelleen toimii messiaanisten kokoontumispaikkana. Ei ole kovin kauaa hänen kuolemastaan.
Kerto hauskasti uskoontulostaan n.12 vuotiaana. Kannattaa katsoa.
Tässä maassa tapahtuu koko ajan niin paljon asioita, ettei tahdo pysyä mukana. Siis ikäviä asioita. Puukotuksia, polttopullojen heittoja, viime päivinä raketteja Syyriasta, ehkä tulossa myös Gassasta....Kyllä paholainen yrittää kovasti tämän kansan hävittämistä.
Mutta täytyy vain luottaa Jumalan lupauksiin. Ja samalla kuitenkin rukouksin muistaa tätä kansaa.Ja tietysti enne kaikkea silmien avautumista Jeesukselle ja messiaanisille seurakunnille viisautta julistustyöhön.Ja rakauden osoittamista.
No vielä yksi hauska juttu, minusta, Suomesta. Kun vuokraavat uimakoppeja kesämökeiksi. Sieltä vain tuoli, grilli, uimapuku pälle ja odottamaan aurinkoa tai uimaan menoksi.....Minä aamuisin istahdan puutarhaan, aurinkovarjon alle lukemaan, vettä olisi Itämerellä Kuolleela merellä, Genesaretilla tai Punaisella merellä. Pitää tyytyä lasilliseen ja siirtyä aika pian sisälle tuulettimen äärelle. Jotakin yhteistä kuitenkin.
Hyvää sapattia armon alla..
Tiina

ViestiKirjoittaja meju » 22.08.2015 08:22

Psalmi 24
Oletko käynyt Jeesus portista sisälle?

Terveiset täältä Oronmyllyltä naputtelen teille. Tässä heräilemässä ollaan uuteen aamuun, kaverini taitaa vielä nukkua sikeästi. Eilen tulimme junalla ja sunnuntaina juhlat loppuvat. Yhtä juhlaahan tämä täällä olo on, saa nauttia hyvästä sanomasta puhein sekä lauluin ja luonto ympärilläkin puhuu Jumalan rakkaudesta meitä kohtaan.

Liisa Pura piti hyvän puheen uskoon tulosta ja siitä kuinka sielunvihollisella on kiirus sekoittaa ihmiset niin että suvaitsevaisuuden nimissä eksytetään ihmiset ja sanotaan olevan monia teitä jotka kaikki vievät taivaaseen, Raamattu sanoo ettei ole kuin yksi tie ja se on Jeesus tie. Raamattu on kokonanansa totuus ja sieltä meidän on tarkistettava asiat.
Liisa kertoi puhuttelevan jutun kuinka laitapuolen kulkija tuli uskoon sillan aĺla, siellä joku evankelista oli rukoillut hänen kanssaan ja tämä mies oli kokenut uskoon tulon valtavan ilon ja vapautuksen. Hän alkoi heti evankelioida kaveteita ja toi heotä sillan alle rukoilemaan. Hän oli kokenut uskoon tulon sillan alla ka koki ettei muualla eikä muulla tavalla voi tulla uskoon :lol: Jumala kuitenkin toimii monella eri tavalla ja jokaisella meillä on oma kohtaamispaikkamme jossa olemme saaneet tehdä ratkaisumme. Kolahti tässä jutussa se että itsekkin aikoinaan varmaan samoin koin ettei muualla voi tulla uskoon kuin helluntaiseurakunnassa jossa oli oma sillanalukseni ja sinne raahasin ystäviäni .... Kuitenkin muistettava Jeesuksrn kehoitus että tehtävämme on mennä ja kertoa kenet olemme kohdanneet.

Välimäen sisarukset ovat laulamassä, samoin Mikkosen Heikki ja tietenkin tyttärensä Sari. Hyvä puhuja myös Kuopiosta Olli Seppänen joka ihan uusi tuttavuus.
Ruoka on liiankin hyvää ja pitää yrittää muistaa kohtuus kaikessa.......saunottiin srkä uitiin eilen.

Muistan teitä rukouksin ♡♡♡♡
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rine » 23.08.2015 14:14

Lämpimät terveiset myös minulta, aurinkoa on saatu, eilen poistin kasvihuoneesta kaikki kesäkurpitsan kasvut.
Satoa en saanut ollenkaan kukkia vain kurpitsat tekivät, vaikka yritin niitä pölyttää en onnistunut.
Kaksi päivää olemme aamusta raivanneet ja järjestelleet takapihaa,( välillä levätty)joka on nyt siisti haravoitu ja mullitettu, siemenet
heinänkasvuun kylvetty. Pilkottu ja sahattu puita, joita olemme säästäneet, jos jotakin niistä rakentaisimme :P
On hyvä tehdä raivausta ja siivousta, kun suunnitelmat yhdessä terveyden kanssa, eivät kulje käsikkäin.
Kiitos oron terveisistä, siellä haluaisin olla minäkin, hoidettavana sanasta, ruoasta ja saunan suomista herkuista.
Pidän myös Välimäen sisarusten lauluista :D
http://www.yourepeat.com/watch/?v=luSKF-CbP3s
http://www.aikamedia.fi/data/doc/hy/hyv ... udrogys.pd
Kiitos Tiinalle, kun jaksat kirjoitella paikallisia kuulumisia,
meillä on uutisoitu syyriasta israelin puolelle ammutuista raketeista ja israelin vastaiskusta.
Eipä taida maailmassa olla paikkaa missä ei sodittaisi tai muuten mieltä osoitettaisi, suomessakin kansa noussut kapinoimaan
jopa hyökätty ja särjetty ministerin ikkunoita ja 3 ministeriä on tappolistalla, aivan uskomatonta.
Rukousta tarvitaan, kaikki on Jumalan tiedossa ja suunnitelmissa.
Tiinan sanoin:
Mutta täytyy vain luottaa Jumalan lupauksiin.
Ja samalla kuitenkin rukouksin muistaa tätä kansaa.
Ja tietysti enne kaikkea silmien avautumista Jeesukselle ja
messiaanisille seurakunnille viisautta julistustyöhön.
Ja rakauden osoittamista.

Jokaiselle teille Jumalan runsasta siunausta!
rine

ViestiKirjoittaja pappa » 23.08.2015 17:12

Onhan mukava lueskella terveisiä erinäisistä elämäntilanteista. Meju ei varmaan oo kerinnyt nyt mustikoille tai vadelmille, vaikka niitä taitais Oron läheltäkin löytyä? Minulla taitaapi jäädä marjat likimain metsään, kun oon saamaton niitä putsailemaan. Talvella taitaa olla helpompi hakea marketin pakastekaapista.
Metsäsienetkin on hukkuneet, tai pikemmin kuihtuneet kuivuuden paahteessa.
pappa

ViestiKirjoittaja eva » 23.08.2015 23:54

"Nyt on sitten tiedossa Israelin matka." Sanoin miehelleni, kun tulin vattumetsästä. No, miten niin? Pudotin Israelista tuomani muovisen vesipullon metsään. ;)
Eli vatussa olen kulkenut neljänätoista päivänä (14) ja muutamana kaksi kertaa. :shock: Totta! Mikäs siinä, kun nautin siitä. Maalaistalon emäntä on ollut mukana joillakin kerroilla.
Sitten pudotin sinne MP-laitteen, jota viimeksi kehuin, kuinka kuuntelen saarnoja ja opetuksia. Meinasin panna FB:n viestin: " Jos löydät pinkin MP-soittimen vattumetsästä, ei tarvitse palauttaa. Kuuntele siitä hyvät saarnat ja opetukset. Nyt aion myydä metsämarjoja, että saan uuden. Marjatilaukset yksityisviestinä."

Tuumis jumittui, kun hiiri ei toiminut. Sain miehen koneesta irtohiiren ja se pani tämän hiiren juoksuun. Ei tarvittu Mejua Orolle häiritä, kuten jo meinasin.
Tiinalle tiedoksi: Lehdessä oli otsikko TÄMÄ ON SUOMI. Roskien kerääminen sakon uhalla kielletty. Jos vei roskat piti maksaa ja jos ei sai sakot. Joku työtön kysyi ja jätti sikseen kuten muutkin. :(

Mökillä nautimme, kun joutsenperhe tulee aterialle rantaan. En uskalla häiritä heidän rauhaa kuvaamalla. Lähisuon sorsien puolesta olen huokaillut ja kutsunut tähän rantaan. Eilen olikin parvi tuossa ja ilo oli suuri.
Kurjet töräyttelevät tervehdyksen joka aamu. Kesää on ja tuntuu: Onko tämä unta vai totta vai..?? Tänään ensimmäinen pitkä uimalenkki. Ihanaa! :P

Pollarin Jorma kysyi: Mitä yhteistä on presidentti Urho Kekkosella ja profeetta Eliisalla? Varmaan tiedätkin. 2 Kun.2

Kiitos Tuumiksesta ja teistä! Tapaamisiin!
eva

ViestiKirjoittaja Tiina » 24.08.2015 19:28

Nyt en kylla ymmartanyt Evan juttua roskiksen keruun kiellosta ja sakoista....Mun ymparistossa ei ole ollut mitaaan kieltoja, ja rakennusmiehet vaan heittelevay niita ja mina sitten valilla kerailen. Hattu silmilla, ei hapeasta vaan auringon takia.
Tanaan kavimme katsomassa ystavaamme Auvaaa eli Lempia vanhainkodissa, hanet Amabdakin tietaa ja tuntee. Oli toisaalta pirtealla ja optimistiseela mielella, mutta herattelimme hanet unesta, rullatuolissa istui, liekeo olt vahan sekaisin sen takia.
Hanen seurakuntansa haluaa kaytta hanta uudistuneissa kokoustiloissaan ja jarjestaa samalla synttarikestit hanelle.
Kavimme samalla sitten syomassa kaupungilla, gulashia sain, ihan hyvaa oli. Mutta kaupasta en loytanyt sitruunanmakuista oliivioljya, joka lopussa. Nyt en tieda, mista kaupasta sita pitaisi etsia, kahdessa ei ole ollut. Sitruunapuristaminen ei sovi sormilleni eika anteilleni, joten valmista pitaisi saada. Se on tosi hyvaa moneen salaattiin.
Kiitos kuulumisistanne. Minulla ollut vahan yksitoikkoista, ei siis paljoa olel kertomista.
Enka lukemisstani tai kuuntelemisistakaan nyt muista mitaan erikoista.
No, olihan Jerusalem studion ohjelma pakolaiskriista melko hyva, eli osoitti, miten sekava tilanne on seka naissa ympyroissa etta Euroopassakin.
Mutta tie ylospain on auki, sinne saamme ja pitaakin huokailla, omissa asioissamme ja koko maailmankin.
Nama samat kehoitukset varsinkin itselleni.
Yrittakaa nyt marjastaa, mutta muuten ostakaa sitten tosiaan kaupasta. Tykkasin aina sienia kerata, mutta en tykannyt syoda. Soin kylla jos eteen pantiin.
Tiina

ViestiKirjoittaja meju » 25.08.2015 08:41

Tukikeppi
Terveiset Orolta jossa päivien nimeksi oli laittetu "kasvu ja yhteyspäivät". Koen tarvitsevani tälläistä yhteyttä että jaksan moniakin viikkoja etten pääs seurakuntaan saati livenä juttelisin uskonystävien kanssa. Tämän vuoksi on tärkeää elossani ollut tämä tuumiskin sillä te olette myös tukikeppiä ....
Orolla Heikki Mikkonen kertoi kuinka hän oli mennyt katsomaan vaimonsa kasvihuonetta ja kiinittänyt huomionsa tomatintaimiin, ne oli tuettu kepeillä ja lanka kierretty taimeen niin että sen tukemana heikko varsi kohotettiin ylöspäin ja niin se tämän toimesta pysyi pystyssä vahvistuen hedelmää kannattavaksi.
Me jokainen voimme olla tälläisiä puutarhureita auttamassa tukien ja Jumalan Sana on lanka jolla tuemme heikkoja, uupuneita ja kaikki tarvitsemme tukea ....
Katso, Jumala on minun auttajani, Herra on minun sieluni tuki.psalmista.

Puhelitonta elämää olen nyt viettänyt pari päivää sillä tapahtui sellaista mihin en osannut varautua ja niinpä olikin hätääntynyt matkaaja Parikkalan asemalla sunnuntaina. Odoteltiin junaa, ajattelin soittaa miehelleni mutta.....puhelinta ei missään vaikka laukku nurin käännettiin. Siinä samassa junakin tuli ja todellakin hätäännyin niin että kaverini veti käskynkästä sanoen ettet nyt vaan voi asialle mitään hävinnyt mikä hävinnyt. Toiseksi kaverini kännykästä virta loppunut joten hänenkään apuun ei voinut puhelin etsintä operaatioon turvata. Onneksi yksi tuttu oli samassa vaunussa ja sain puhelintaan käyttää, soittelin puhelimeeni ja välillä orolle. Onneksi asia selvisi että puhelimeni oli pudonnut auton takapenkille, hänen autoonsa joka meidät kyyditsi asemalle, löytäjä oli yrittänyt tuoda sen junaan muttei ehtinyt. Nyt jännittyneenä odotan postia tuleeko tänään vai käykö niinkui eläkepäätökseni joka eksyi viikoiksi ties minne....
Vielä en ole sisäistänyt opetusta mikä tähän operaatioon sisältyy.....uskon että opin jotain.

Tänään taas maalle muutto, olenkin viettänyt lupsakkaa aikaa itseni kanssa oikeestaan tekemättä yhtikäs mitään. Uimahallilla kävin eilen ja kirjastoon vaihtopisteeseen vein ison kassillisen kirjoja, onneksi vain yksi löytö lähti mukaan. Kirpparilla kävin shamppoo ostoksilla, taas monta pulloa sain 0.50 kipale. Tähän lähikirppikseen tuodaan löytötavarat ja niitä sitten myydään muutaman ajan päästä jos ei omistsja hae. Uimahalleista tulee tavarat jote sen vuoksi shamppoita siellä, itse olen myös unohtelija niin näin sitten ei harmia kun halvalla saa niin voi unohtaakkin. Aina jätänkin esim oron saunaan shamppoot koska moni ei muista ottaa mukaan. Nyt minulla taas on mitä jättää :D

Ihmettelinkin minne Eva hävinnyt, selvisihän tuo että hiirtä metsästellyt. En muuten tajunnut sitä Kekkos juttua mitä yhteyttä Kekkosella ja profeetalla oli? Selittäisittekö minulle :shock:
Pappa oli oikeassa etten marjassa ollut mutta niin mieleni tekisi, tiedä en onko enään marjapaikassa mitään kun siellä ollut haravien kanssa näitä ulkomaalaisia ketäämässä, heti kun läksin vartioimasta niin ketut tuli.....noh eihän se paha asia ole mutta kirpasee se pikkasen kun tyhjennetty kankaat repien ...
Hyvä kun Tiina on kertoillut sieltä Israelin maasta kuulumisia. Nyt ensi torstaina tulee uusi jakso Tv 7 Jumalan tuulet sarjasta jossa kerrotaan Raamattukodin työstä, hoksasin sen eilen jostain.... yritän etsiä tietoa enemmän.

Kopsaan loppuun fb stä jutun jota saa jakaa. Tälläisen saman jutun koin kerran töissä kun laitapuolen kulkija tuli kassalle likaisen vähän repeutyneen ja verisrnkin vitosen kanssa kysyen onko tässä vielä arvoa. Otin sileän uuden vitosrn kassasta ja laitoin ne vietekkäin sanoen etyä näillä on sama arvo. Sain jatkaa kuinka Jumalan silmissä meillä on sama arvo ihmisinä ......olen tämän joskus kertonutkin täällä aiemmin ja sen takia että Jumala puhuu opettaen meitä ihan siellä arkielossa missä itsekukin olemme.

"TUNNETTU LUENNOITSIJA ALOITTI SEMINAARINSA PITÄMÄLLÄ KÄDESSÄÄN 20
EURON SETELIÄ. TILAISUUDESSA OLI 200 HENKILÖÄ. HÄN KYSYI, ETTÄ KUKA
HALUAA TÄMÄN RAHAN?
KAIKKI KÄDET NOUSIVAT YLÖS. LUENNOITSIJA SANOI, ETTÄ HÄN ANTAA RAHAN
JOLLEKIN, MUTTA SALLIKAA MINUN ENSIN TEHDÄ JOTAIN SILLE.
HÄN JATKOI, JA KURTTASI SETELIN... JA KYSYI, KUKA SEN VIELÄ HUOLISI.
JA KAIKKIEN KÄDET NOUSIVAT EDELLEEN YLÖS.
NOOH… ENTÄ JOS MINÄ TEEN NÄIN...
HÄN PUDOTTI SETELIN MAAHAN JA ASTUI SEN PÄÄLLE JA HIEROI SITÄ LATTIAA
VASTEN KENGÄLLÄÄN.
NYT HÄN NOSTI SEN YLÖS TOSI RYTTYISENÄ JA LIKAISENA, JA KYSYI, ETTÄ
MAHTAAKO KUKAAN ENÄÄ HUOLIA SITÄ...
JÄLLEEN KÄDET NOUSIVAT ILMAAN...
HÄN SANOI: YSTÄVÄNI, OLETTE JUURI OPPINEET HYVIN ARVOKKAAN LÄKSYN..
NIMITTÄIN SEN ETTÄ, EI OLLUT VÄLIÄ MITÄ RAHALLE TEHTIIN, TE HALUSITTE
SEN SILTI, KOSKA SE EI OLLUT MENETTÄNYT ARVOAAN.
USEIN ELÄMÄSSÄMME ME PUTOAMME, KOMPUROIMME JA LIKAANNUMME TEKEMIEMME
PÄÄTÖSTEN TAKIA JA TIELLEMME TULEVIEN OLOSUHTEIDEN TAKIA... TUNNEMME
OLEVAMME ARVOTTOMIA...
MUTTA EI VÄLIÄ MITÄ ON TAPAHTUNUT TAI TULEE TAPAHTUMAAN, SINÄ ET
KOSKAAN MENETÄ ARVOASI, SINUN ARVOSI, LIKAINEN TAI PUHDAS,
RIKKOONTUNUT TAI HITUSEN RYPISTYNYT, SINÄ OLET KORVAAMATON EDELLEEN
NIILLE JOTKA SINUA RAKASTAVAT.
ELÄMÄMME ARVO EI TULE SIITÄ MITÄ ME TEEMME TAI SIITÄ MITÄ TIEDÄMME,
VAAN SIITÄ MITÄ ME OLEMME.
SINÄ OLET JOTAIN AIVAN ERITYISTÄ!
ÄLÄ KOSKAAN UNOHDA SITÄ!!
VOISIT VARMAAN KERTOA TUON SINUN YSTÄVILLESI, ET KOSKAAN TIEDÄ KETÄ SE
KOSKETTAA, KENEN SÄRKEVÄÄ SYDÄNTÄ SE LOHDUTTAA, TOIVOA JONKA SE ANTAA.
LASKE AINA SIUNAUKSESI,
ÄLÄ ONGELMIASI..."

Tästä on hyvä aamu alkaa luottaen tulevaisuuteen ja toivoon.
meju
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Tuumailuja