tuumis

Maaliskuu

Re: Maaliskuu

ViestiKirjoittaja meju » 27.03.2015 13:53

Kuva
( Kurukukan kortit )
Kuvassa on -92 käännöksellä
-38 käännös sanoo näin lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat. ja vanhemmassa tällä tavalla Joka meitä lohduttaa kaikessa meidän vaivassamme, että me taitaisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa vaivassa ovat, sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä lohduttaa
2 Korinttolaisille luku 1 Tämä luku kannattaa lukea kokonaan niin ymmärtää miksi meilläkin on erilaisia ahdistuksia.

Lohdutusm
Huomenia lohtuystäväni, olette lohduttamassa ja uskon että myös saatte lohdutusta eri kirjoittajilta. Minua ainakin lohdutti Evan kirjoitus aamusella, sillä aina kun uusi kirjoitus tulee foorumiin niin se merkkinä että tahdomme jatkaa. Annukka on sellainen esimerkki että pidämme varmaan itsestään selvänä että hän on kirjoittamassa ja uskollinen paikallaan, ei tule edes mainittua kuinka usein saa lohtua aamusella lukiessa tuomaansa päivänsanaa jne.
Eva kirjoitti matkastaan vuosia sitten Israeliin, oliko Hanna silloin oppaana? Olisi mukava saada tännekkin vaikak pieni pätkä tästä mainitsemastasi jutusta
Lupasin kauan sitten matkakertomusta Israelista ja eipä se kovin helppo olekaan, mutta onpa saanut olla Raamatun äärellä ja etsiä paikkoja ja Raamatun henkilöitä, niiltä paikoilta , jossa olen käynyt. Mielenkiintoista, Mies kyllä on tehnyt kuvasarjan

Toinen juttu joka kiinostaa on Tiinan mainitsema sapattivuosi. Olen ymmärtänyt niin että tämän vuoden maa saa levätä ja viljelijät ei saa mitään tuottoa pelloltaan myyntiin. Valtava on usko heillä että toteuttavat Jumalan opetusta sanatarkasti. Kuullut olen että seuraavina vuosian ovat saaneet kaksinkertaisetkin sadot ja näin todistetuksi tulee että Isä pitää huolen. Tämä asia on vasta mietintämyssyssä ....Huomaatteko kun kirjoitatte juttuja niin meikäläiselle jää ne itämään ja saatan kommentoida tosi pitkänkin ajan päästä.

Hyvä kun Rine pääsee lomille, meilläkin toiveita että useammin jaksaa täälläkin kirjoitella :idea:
Itsellä töitä vielä huomenna ja sitten illalla taas maalle meno jos kyyti tulee. Seuraavan kerran sitten taas torstaina työpaikalle. Tosi kaunis ilma ulkona nyt, taidan mennä kävellen töihin niin saa edes pikkasen happea kun mennen tulleen tallustaa.

Olkaahan hetki koneenkin äärellä vaikka olisi kauniit ilmat , hetki siinä vaan menee kun pienen päivityksen aikaseksi saa. Kirjoitellessa voi tulla tyttömäinen olokin ja miehillä tietenkin poikamainen :lol:
Kuva
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja amanda » 27.03.2015 14:50

Aurinko kirkkaasti paistaa, se virkistää. ;)

Kiitos kirjoituksistanne, pajon teille tapahtuu, kiva että jaatte kokemuksianne. Tiina on mummoillut Jerusalemissa ystäviensä kanssa. Tuttuja useammat myös minulle sano terveisiä. Mejun martta essut olivat hauskaa luettavaa, kun katson kansakoulu luokkakuvaa on siinä melkein kaikilla essut. Rine kertoi kuunnelleensa Patmos radiosta avioliitto asiasta keskustelua, kuuntelin sen sunnuntai iltana, oli hyvä ja siitä sai uutta laajempaa näkemystä. mitä se uusi laki oikein tarkoittaa. Vehnälle kiitos kuvista, tuo salkoruusu oli ihannekukkani Israelissa.

Minulle tuli eilen nuorin veljeni vaimoineen, ihanan täytekakun kanssa, söimme ja nautimme kakku kahvista. Ikkunasta näin että teini tyttömme tuotiin mopo autolla pihaan koulusta, viestitin (puh.) olisi kakkua, kohta tyttö tulikin, kyllä hän on kehittynyt kesän jälkeen jolloin häntä masensi. Iloisesti ja asiallisesti hän kertoi syksyn lukio suunnitelmista. Kiitos että olette muistaneet häntä. Kiitos Jumalalle, että pahan voimat eivät saaneet hänen elämäänsä turmella. Kyllä meillä on rukouksia kuuleva Jumala!

Hannaa olen kaipaillut. Jadin lehden kansikuvassa oli Hanna yövartijana ase olallaan. Ihana kuva. Hän ei halunnut mitään erikois etuuksia vaan kaikessa mukana. On hyvä että Hanna ehti minulle avata nämä sivut ollette tärkeitä tälle mummolle. :geek: :lol:
amanda

ViestiKirjoittaja Tiina » 27.03.2015 20:51

tekevälle sattuu sanotan. No en minä sitä kesäaikaa muttanut, mutta täällä muuttui jo viime yönä. Siis minä kyllä omia kellojan yritin siirrellä Illalla jo heratyskellot ja rannekello.
Nyt päivällä se seinakello.....hankalanylhäällä, paja saada takaisin naulaan.....otin ja panin, kuitenkin.
Mutta missä vika, kun katsoin saunaanlähtöaikaa seinakellosta, seisooko se.? Ei seisonut, olin vain siirtänyt sitä taapäin, eli oli kaksi tuntia myöhässä. Äkkäsin kyllä asian, ja nouse taas tuolille, urkita, ota, pane takaisin. Vähemmästäkin pyörivä pää åyörii lisää :mrgreen: :mrgreen:
Tänään tuli aputyttö ja puisteli matot, pesi lattian. siis jo pääsiäistä varten. Ja se on vasta viikon päästä, minä aloitin jo matsan syönnin, joten minulla tuleekin kahdeksi viikoksi tätä murujuhlaa.
Siivouksen ajaksi jäin siis kykintähommiin taas, ja siellä todella ympärillä heinät heilimöi ja kukat ja muukin kukkii, joten alkoipa tämä siitepölynuha, vuotaa koko ajan jotakin.

FB ystävä pistäytyi ennen kentälle lähtöään, hänelle satuin mainitsemaan, että pitää viikon alussa laittautua apteekkiin ostamaan nuhanenään antihistamiineja, niitäpä hänellä sattui olemaan. Sain näin aluksi. Jospa auttaisivat
Anna tiresi Herran haltuun,
turvaa häneen,
Hän pitää sinusta huolen.
Ps 37,5.
Näin niiskuterveiset.
Tiina

ViestiKirjoittaja Tiina » 28.03.2015 19:36

Moi. Älkää nyt hermostko, että Tiina koko ajan jotain kertoilee ja tuumailee.
Paria uutta hedelmää on taas ollut saatavissa. Toinen on se vähän tomaatin näköinen, kovakuorinen, ja toinen pienempi päärynää, mutta sama muoto. Tämä viimemainittu on hepreaksi shezek, mitä lienee suomeksi. Siinä on 4 tai 5 isoa siementä sisällä, joten kovin paljoa ei syötävää jää. Ja mitä esim. arabit paljon syövät, on raaka manteli, siis jossa se sisuksen kova kuori ei vielä ole tullut, vaan sitä voi syädä, kastellaan ehkä vähän suolaan :mrgreen:
Tänään oli erikoinen sapatti seurakunnassamme, sillä siihen liittyi myös Herran pyhä ehtoollinen. ja tänään se oli heti alkulaulujen ja rukouksien kälkeen, että pyhäkoulua pitävät äidit ja muut opettajat voibvat olla mukana.
Tämä sikäli erikoinen, etä meidän seurakunnan perimme on se, että aika harvoin tämä ehtoollinen, yleensä suurten pyhien aikaan tai edellä, nyt pääsiäisen edellä.

Tleensä luetaan 1Kor.11 ne jakeet joissa tästä Paavali puhuu, je kehoitetaan koettelemaan itseään, etttä erottaa sen muusta, ja että se puhuu Jeesuksen kuolemasta meidän edestämme. Luulen kyllä, että itsensä kelvottomaksi tunteva ja Jeesusta tarvitseva on otollinen ehtoollispöydän vieras.
Ja se on hyvä, että kehoitetaan tutkimaan itseämme, ei toisia. Muistan erään ryhmän, jossa joku sanoi, etteivät voi mennä, kun kaikkia ei tunneta, ketkä sinne menee. Itseänsä siis jokaisen pitää tutkia. Mitä se sitten merkitsee, sen jokainen joutuu päättämään itse.
MUtta oli todella riemullista, :D kun samalla lauloimme Jeesuksen meidän edestämme vuodatetusta verestä, uhrikaritsasta.
Eri seutrakunnilla on tosi erilaisia tapoja näissä kaikissa asioissa, siis messiaanisten keskuudessa. Meikäläinen pakana otaa vastaan sen, mihin seurakunta on tottunut.
Hartaasti minä odotin Herraa,
ja hän kumartui minun puoleeni
ja kuuli huutoni
Ps.40,2.
Jumala ja antihistamiinipilleri auttoivat siitepölynuhaani,
ainakin tällä hetkellä. Kiitän siitä :)
Toivottavasti muutkin ovat saaneet jotakin hyviä vastauksia, joista saa kiittää. :!:
Tiina

ViestiKirjoittaja meju » 29.03.2015 15:18

Jeesus saapuu!

Päivää toivottelen teille pakanoille :P Täällä maalla taas kiikkustuolissa istuskelen ja päätin jotain kirjoittaa ettei ihan unholaan jää tämä jalo taito. Harjaannusta tarvitsen joka päivä että oppisin tuomaan sujuvasti juttuni mutta toivottomalta tuntuu tämä opintieni.

Eka tuumailuni on tämä palmusunnuntai , googlasin mitä silloin on tapahtunut sekä minkä vuoksi tätä vietämme. Tosiaankin Jeesus saapui ratsastaen aasilla, niin minnekkäs hän saapuikaan? Tätä tapahtumaa lukiessa ihmetyttää miten ihmiset eivät ymmärrä Jerusalemin merkitystä eikä sitäkään että tulee pian päivä jolloin Jeesus saapuu takaisin, arvata ei edes tarvitse minne Raamattu kertoo hänen tulevan. HOOSIANNAA huudetaan silloinkin ja sehän tarkoittaa Herra auta.

Toinen juttu jäi Tiinan kirjoituksesta nimitys "pakana". Meni vuosikymmeniä ennenkuin ymmärsin että pakana sitä ollaan vaikka uskossa olenkin. Jotenkin ennen ymmärsi että pakanoita on jotku ambomailla asustavat......( pakanoita on ei juutalaiset, Paavalia mainitaan pakanoiden apostoliksi )

Tein tänään kääretortun jollaista en tehnyt kymmeniin vuosiin. Heni käydessään viimeksi antoi ohjeen, hän on minun opettajani näissä leipomis ja ruokajutuissa? Tuli siitä ihan tortun näköinen mutta laitoin heti pakkaseen ohjeen mukaan, kuulemma sitten tulee hyvä. Uskon että sen takia Heni noin neuvoi etten syö heti sitä vaan pakkaseen piiloon :o
Eipä täällä kummosia tapahdu, lenkillä kävin ja illemmalla uudestaan sama lenkki. Askelmittari pakottaa liikkumaan sillä aamulenkki ei kummosia lukemia antanut mutta mielialaa piristi.

Virvon varvon vitsasella.....oispa palmunoksa niin sillä teitä silittelisin.
Heipat vaan kaikille ☆☆☆☆☆☆☆☆
meju
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lasse » 29.03.2015 16:19

....Oletko valmis !?

Täällä Tammelassa kax pakanakristittyä kiittää Mejua onnen toivotuksesta :)
Mökkireissua siirretty, viimeistään Tiistaina on suunnattava katse puukylään, koska Keskiviikkona on sukulaisvierailu Paraisille.
Vahvana hetkenä tuli luvattua uusinnasta, siihenkin löytyy pätevä syy jonka Herra tietää.
Vietämme Maikan kanssa kahrestaan Pääsiäistä puukylässä, sehän on minulle ensikerta pienessä historiassani eläkeläisenä :)

Sopiikos pannukakkujen teko Pääsiäiseen? Tämmöttis ny tapahtuu meillä juuri tänään. :o
Virpojia ei oo vielä näkyny pirauttamassa ovikelloa, Meju kyl kerkesi kaiken oleellisen sanomaan :)
Kas tässä ...
Kuva

Jumalan Siunausta kaikille, lähelle ja kaukaa ja nähdään taas :P
Hyvää Pääsiäisen aikaa jokaiselle !

https://youtu.be/1wXTN8n_Ulc
Viimeksi muokannut Lasse päivämäärä 29.03.2015 19:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valo
Lasse

ViestiKirjoittaja pappa » 29.03.2015 18:11

Kaipailin aiemmin esittelypalstaa ja Lasse? tais vihjata, ettei sellaista oo. Jos tää juttu kelpaa t'ähän, niin se sopis mulle. Jos joku viisaampui kattoo parhaaks siirtää sen silppuriin, niin menneehän sinne isompiakin juttuja.
Oon kotoisin Isosta Illosta. On muuten olemassa kolmenlaista illoo; Iso Illo, pikkuilloo ja taivaan illoo, näin kaverini valisti hiljattain. Äitini ja työnantajan taholta minua on pyritty opettamaan Herranpelkoon. Kaverit taas jossain määrin opasti toisenlaiselle tielle. Jotenkin aikalailla eksyksissä sitä on oltu, mikä pitäis valita.
Nykyään, siis viime vuosina oon lueskellu tään näköistä opusta - Raamattua. Ei lainkaan hassumpi matkaopas, vakuuttavampi kuitenkin kuin Aurinkomatkojen tai Tjäreborgin vastaava kuvasto.
Pikkupoikanakin yritin lukkee, - kotona oli sellanen isohko vintillä kaapin päällä, josta sen jakkaran kanssa sai otettua alas. Pienelle miehelle sen heinäharavan näköiset koukerot (fraktuurateksti) oli outoa ja sen tutkiminen jäi mahtavien kuvien katseluun. Olihan toki miekkailu ja keihäsmiehet vaikuttavaa visiointia elämän taistelusta, josta ei mitään tietoa muuten ollutkaan.
Sitten ns. aikuisena piti alkaa uudestaan tutkia kirjaa ja jutut alko pelottaakin: ”Pätsiin teitit pannaan, jos ette tee parannusta”. Pallo jalkaan ainakin, niin kuin kansakoulun uskontokirjassa kuvailtiin. Tai: pilven reunalta teittin askelia vahditaan ja tiiliskivellä viskataan, jos nyt työpaikallas teet omia juttujas. ”Sotevan” tekemiseks sitä meitin firmassa sanottiin. Tosin em mää tiedä, miten toi sana pitäs suomentaa, kun ei mulla oo inssitaustaa.
Oisin mää kyllä insinööriks tahtonu, mutta pää ei riittäny enää murrosiän jälkeen. Äiti tahto poijaasta pappia ja lopulta tuli duunari.
Pikkasen sellasta Pelle Pelottoman taipumusta tuntus olevan vieläkin, kun oon aina tykänny noista Aku Ankka lehdistä, vaikka ny ei omaks iloks ookkaan kehdannu niitä tilata, kun naapurit vois alkaa osotella sormella.
Yhdesä kirkosa mää oon ussein käyny perheineni. Kissoineni ja koirinenikin kaiketi, vaikkei ne kait taivaaseen pääsekkä. Kirkon nurkilla asuessa sitä on monet hauskat asiat tullu koettua ja nähtyä. Seurakuntani entiset ja nykysekkin saarnamiehet ja naistyöntekijätkin luulen kutakuinkin tuntevani. Mahtasko tää historiikki piisata, että Luoja hyväksys ja antas piletin paratiisiin? Sitä kai ny jokkainen joskus heikkona hetkenänsä aattellee. Vaikka oonhan mää toki parree ihminen, kun noi, työkaverit, jokka ohranjyvälaseilla lukkee Aamulehtee nurinpäite, eikä työkalut maanantaisin pysy käsisä. Näin mää sillon nuorena aattelin. Ja lisäks, oon mää kotonakin elänyt suht’ siististi perhettäni ja naapureitakin kohtaan.
Karjalassa on jostain tarttunu mieleen sanonta; ”Kennees poika sie out? Mistä sie tuut ja mihi sie miät?”
Raamatusa kirjotettaan, jotta myö tehhää isiemme tekoja ja ne seuraavat matkassa vielä sukupolvien perästä. Hyvässä ja pahassakin. Kuitenkin meille on annettu mahollissuus muuttaa kurssiamme pinttyneistä pahhuuksista selkeemmille vesille. Kun isän tuntee, niin mitäpä lapselta voi odottaa …?
Mistä sie tuut? Taas tuo iso kirja vastaa Jopin sanoilla, että saastaisesta ei synny yhtäkään puhdasta. Vaimosta syntynyttä, sellaista Luoja pittää silmällä. Jos miun tausta on näin ankia, voisko siihen löytyy mistään toivoo? Issäin ja äitini on kumpanenkin jo matkansa päättäneet, - rauha heijän sieluilleen -, ei voi poika turvautuu heijän ansioihinsa paratiisiin pääsemiseks. Ei taija auttaa kirkon porstuassa asuminenkaan.
Minne sie oot mänös? Raamatun loppulehdillä sanotaan toisten menevän iankaikkiseen illoon ja toisten kadotukseen. Koirien kerrotaan olevan ulkopuolella, niinku se meijänkin piski hauvattiin kuusikon kätköön, vaikka juoksemine loppuikin kirkon pihassa auton ruhjomana. Tuota taivaan ILLOO määkin tässä tavoittelen, vaikken ny oo lainkan varma, missä vaiheesa reissu on tällä hetkellä. Issoo Illoo en aikoihin oo nähny. Ei liioin oo kehumista, että omat teot olis sen parempia kuin toistenkan matkamiesten.
Koitetaas ny kuitenkin ellää jotenkin ihmisiks ja ottaa suuntaa Ison Kirjan kehotuksesta ettiä elämän perustaa. Siellähän on kirjoitettuna, että Yksi on maksanut meijän piletin iankaikkiseen autuuteen pääsemiseks. Tähän pääsiäisen aikaan tuo vapautuksen sanoma vahvasti liittyykin. Lähe siekin kuulemaan hyvvää sanomaa, vaikka kirkko ei oiskaan ihan nurkan takana, niin kuin ei se oo miullakaan ennää. Aijon kuitenkin osallistuu jumalanpalveluksiin, … ihan oman hengellisen hyvinvointini tähden.
pappa

ViestiKirjoittaja rine » 30.03.2015 10:17

Kellojen viisarit siirretty kesää kohti, eilinen päivä meni nopeasti, kun tunti hävisi elämästä. :lol:
Tänään lomaillaan ;) ulkosalla räntäsadetta ja tuulta, mutta leipätyöstä vapaata, olin lauanataina
töissä yhdeksän tuntia, meitä piti olla neljä henkilöä tekemässä tätä työtä, mutta lopulta olikin vain kaksi,
olin kipeä illan, keho ei kestä kuormittumista..mikä lienee tullut. Levon jälkeen voin aina paremmin.
Työpaikallani on jotakin mikä saa voimaan huonosti, niin henkisesti kuin ruumiillisestikin.
Ajatus että olette kaivanneet lämmittää, aina ei ole sanottavaa, mutta useinkaan ei vaan jaksa,
nukahtaa ja se on sitten siinä. Elämän voimavarat linkittyvät äidin, tyttären ja miehen tilanteisiin,
sekä työpaikan juttuihin. Herra ei anna kuormia kannettavaksi, Hänen ikeensä on sovelias ja kevyt kantaa,
vika on minussa, Jumala antaa toimintaohjeet mutta en aina osaa niitä noudattaa, murehdin ja huokailen,
verenpaine nousee, yritän ratkaista asioita itsekseni.
”Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä,
vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen.”
– 2. Tim. 1:7
RAITTIUS=terve harkinta
Tiina ollut vireänä ja kiitos muillekin, kirjoituksenne on ilo, olisiko mainitsemasi tomaatin näköinen hedelmä persimo tai sharon?
https://www.google.fi/#q=persimo
Kuva

Kiitos Papan todistuksesta, tervetuloa tänne tuumailemaan. Mukava murre, minulle jäi epäselväksi paikkakunta Iso Illo?
Kiitos Jumalalle että hän on sinut tänne johdattanut, Lassen olet tuumailuin jo kohdannutkin ja meitä muita vahvistat tulollasi,
rukouksemme on kuultu.
Siunausta kaikille
rine

ViestiKirjoittaja Tiina » 30.03.2015 14:49

Olipa iso ilo, kun pappa kirjoitteli, osoitti olevansa mukana. Yksi lisää tääällä kilvoittelemassa yhdessä uskossa, ja kertoilemassa kuulumisia. Siunausta sinulle.
Täällä on välillä niin hiljaista, että meikätyttö pelkää koko Tuumiksen loppuvan :cry: Kun se on tullut tutuksi ja ihmiset ikäänkuin ystäviksi, niin ei haluaisi luopua.
Eilisiltana Taivaan ja maan välillä ohjelkmassa oli kysymys, kuka on krisitty ja mikä on se passi taivaaseen.?
Sanottiin, että Jeesukseen uskova ja joka häntä seurata tahtova on krisitty ja uskova. Ja passi on Jeesuksen lunastustyö ristillä, juuri minun tähteni, ei siinä auta ne omat teot.
Pappa puhui koirista ja kissoista, ewttei taivaassa niitä ole.
Ainakin tuhatbuotisessa valtakunnassa on eläimiä, kun ei kyykäärme pistä lasta, eika leijona syö kartisaa.

Ilmestyskirja sanoo kyllä, että teivaaseen eivät pääse koirat mitä ne muut olivat. Ehkä koira ei täss ätarkoita eläintä, vaan jotain luonteenominaisuutta,kysyn vaan. Jumalan alukperäisessä luomistyössä oli paljon eläimiä, kun kaikki on luotu uudeksi, niin eikös siellä voisi olla kaikkea, ilman raatelua ja pahuutta? On siellä varmaan pajon sellaista, mita ei viela ymmarreta, paljon enemmän hyvää ja kaunista! :roll:
Pappa vähän puhui itsensä esittelystä....voisko olla hyvä ajatus, että saataisiin kysyä toinen toiseltamme, jotakin, mitä vaan, ja toinen saisi vastata tai olla vastaamatta :lol:

Tosi laiskan ylösnousemisen jälkeen läksin pienelle roskierrokselle, sää aurinkoinen, välillä pilveilee, viieähköä.
Huomasin etten ole aiemmin kertonut salvina koko ajan kukkivan kauniita sinisiä kukkia. Siitä sitä sssaisi terveyttä, kun panisi teen sekaan? Prof. Saarisalo näes sanoi, että salvia, salvation, pelastus, parantaa kaikki sairaudet. Kun sitä on saatavilla, ei tule käytetyksi Ystäväni Suomessa sitä aina haluaa.
Kissankäpä myös kukkii, ja sitä sanotaan täällä nimellä makkabilaisten veri. Myöskin luonnon gladioluksen huomasi.
Ja apilalaeja hiiiirveän paljon, yksi niistä tekee sen piikkihedelmän, joka menee ohuesta kengästäkin läpi.
Rosmariini kukkii myös nyt sinisenä, mutta se taitaa olla vain itsutettuna
Oikean kuvan Rine oli pannut hedelmästä. Se taitaa olla persimooni. Oliskohan se toinen kakiluumu, enpä ole varma.
Kyllä me toisaalta voidaan olla kutsumatta itseämme pakanoiksi, verrattuna juutalaisiin ooemme ei´juutalaisia, mutta Jeesukseen uskovina olemme JUmalan lapsia, ei enää epäjumaliin uskovia pakanoita.
Kiva kun Suomessakin nyt sama aika kuin täällä, lauantaina vielä jossakin koko ajan klikkasi, kun yritin katsoa ohjelmaa Suomesta, niin ei käynyt yksiin :oops: Aina åiti muistaa, että ai niin, se kesäaika.
Näissä merkeissä siunausta pääsiöisviikkoonne. Hän alensi itsensä ja oli kuulainen....meidän tähtemme! Miks en siitä myös mä kiitä?????????? Kiitetään! :)
Tiina

ViestiKirjoittaja amanda » 30.03.2015 16:54

Pääsiäinen lähestyy, kevään tulo edistyy tavalla ja toisella..Maaliskuu on aina tälläinen talven ja kevään taistelu. Ilma on todella kostea, se menee luihin ja ytimiin.

Tiina saa siellä ihailla moninaisia kukkia, Sitten tulee se itätuuli ja kuihduttaa sen ihanuuden. Elämä on myös tällaista vaihtelevaa. Ruoho kuihtuu ja kukkanen lakastuu MUTTA HERRAN SANA pysyy iankaikkisesti.
Tänään aamulla oli ensiksi hammaslääkäri ja sen jälkeen leikkautin tukkaani lähellä olevassa parturissa, nyt olen taas "edustus" kunnossa. Viikon loppuna sain taas nauttia perheen lapsien läsnäolosta, mammalle oli tehty kommea keltainen kortti. Virpoajiakin kävi iloisine pajun oksineen.

Kiitos papalle kivasta kirjoituksesta, murre oli hauskaa lukea. lisää vain. Vehnä otti kukka aiheestani vihin ja pani minulle uuden kuvan. Kiitos Kiitos!!! Sinä taidat taustalle todella ahkerasti seurata kirjoitelujamme. Olisi kiva jos maustaiasit tuumista omilla viisailla ajatuksilllasi. Olemme menettäneet niin monta ihanaa ihmistä. heillä on nyt lepo meillä on vielä taistelu. Tuttu vanha pääsiäsruno mieleeni on jäänyt lause: " pitkänä perjantaina päivä on pilvinen"
Kiitos taas teille kirjoituksistanne.
amanda

EdellinenSeuraava

Paluu Tuumailuja